Sposoby pozyskiwania energii

Pisałam wam, że tańszą alternatywą dla kupowania książek jest ich wypożyczenie, bądź zakup na spółkę z kimś kto również tej książki pożąda. Dziś wczoraj będąc w czytelni zwróciłam uwagę na jedną rzecz, mianowicie większość ze studentów była tam z laptopami. W sumie nie to nie dziwi ale niechcący, dobra może specjalnie spojrzałam na ich pulpity i co? Nie pisali pracy dyplomowej czy wypracowania, tylko serfowali w sieci bądź grali w gry!! Nie wiem czy mam być oburzona tym, w sumie nie hałasowali, nikomu nie przeszkadzało to co robili. Zastanawiałam się dlaczego więc, nie było im wygodniej w domu? I olśniło mnie, podłączenie laptopa pod gniazdko z prądem w czytelni nic nie kosztuje, dlatego takie tłumy ciągną w to miejsce. Jest ciepło wygodnie, a jak przyjdzie się odpowiednio wcześnie to można usiąść w odosobnionym miejscu gdzie nikt nie będzie nam przeszkadzał.

Nie wiem czy to dobry sposób na pozyskiwanie prądu, taniego czy nawet darmowego prądu. Jednak jak się okazuje skuteczny. Takie pozyskiwanie taniej energii można nazwać kradzieżą, jednak jak się bliżej przyjrzeć sprawie to na dworcach, dworcowych kawiarniach czy nawet kawiarniach w środku miasta dzieje się tak samo. Przecież niektóre kawiarnie aby przyciągnąć tłumy same dla swoich klientów wprowadziły dostęp do internetu. Fakt nie jest on szybki, bo miałam okazję wypróbować jednak zawsze można na nim pośmigać.
Sposób wydaje mi się bardzo dobry wbrew temu co możecie pomyśleć jestem za i chyba zacznę częściej przesiadywać w czytelni, bo przecież oszczędności na prądzie to b. ważna rzecz. 

Popularne posty