Jak załatwić sprawę w Plusie?
Plus
to przede wszystkim operator sieci komórkowej. Ma jednak w swojej ofercie nie
tylko telefonie, ale i usługi bankowe, telewizję czy prąd. Jak najszybciej skontaktować
się z Plusem, aby załatwić sprawę?
Infolinia Plus jest czynna
przez całą dobę i w każdy dzień tygodnia. Dostępnych jest kilka numerów:
·
601 102 601 – z dowolnego
telefonu
·
601 100 601 – nowi klienci
·
2601 – klienci Plusa
·
601 102 601 – w przypadku przebywania
poza granicami Polski
Wiele spraw można załatwić
z poziomu formularza kontaktowego, który jest dostępny na stronie plus.pl. Do
wyboru są takie tematy wiadomości jak m.in.: usługi, pakiety, oferta, telefony,
faktury, reklamacje. Nasza sprawa ma większe szanse na szybsze załatwienie
jeśli w formularzu wybierzemy odpowiednią kategorię, czyli np. Plus Abonament,
Internet, Energia elektryczna, Gaz, Telewizja. Dostępnych jest także kilka
adresów e-mail, a do internetowej obsługi klienta przeznaczony jest bok@plus.pl.
Pozostałe adresy dostępne na https://energiadirect.pl/poradniki/plus-kontakt
Od ręki sprawę można
załatwić oczywiście w licznych salonach Plusa czy punktach sprzedaży, a także w
Plus Online, czyli elektronicznym Biurze Obsługi Klienta. Szczególnie wygodną
formą kontaktu jest właśnie Plus Online. Wystarczy się zarejestrować, a później
logować poprzez podanie numeru telefonu i hasła bądź Plus kodu.
Warto podkreślić, że Plus
proponuje lepsze warunki, jeśli dany klient już posiada jakąś usługę czy
produkt. Jest to tzw. program smartdom.