Jak załatwić sprawę w Plusie?




Plus to przede wszystkim operator sieci komórkowej. Ma jednak w swojej ofercie nie tylko telefonie, ale i usługi bankowe, telewizję czy prąd. Jak najszybciej skontaktować się z Plusem, aby załatwić sprawę?

Infolinia Plus jest czynna przez całą dobę i w każdy dzień tygodnia. Dostępnych jest kilka numerów:
·         601 102 601 – z dowolnego telefonu
·         601 100 601 – nowi klienci
·         2601 – klienci Plusa
·         601 102 601 – w przypadku przebywania poza granicami Polski

Wiele spraw można załatwić z poziomu formularza kontaktowego, który jest dostępny na stronie plus.pl. Do wyboru są takie tematy wiadomości jak m.in.: usługi, pakiety, oferta, telefony, faktury, reklamacje. Nasza sprawa ma większe szanse na szybsze załatwienie jeśli w formularzu wybierzemy odpowiednią kategorię, czyli np. Plus Abonament, Internet, Energia elektryczna, Gaz, Telewizja. Dostępnych jest także kilka adresów e-mail, a do internetowej obsługi klienta przeznaczony jest bok@plus.pl. Pozostałe adresy dostępne na https://energiadirect.pl/poradniki/plus-kontakt

Od ręki sprawę można załatwić oczywiście w licznych salonach Plusa czy punktach sprzedaży, a także w Plus Online, czyli elektronicznym Biurze Obsługi Klienta. Szczególnie wygodną formą kontaktu jest właśnie Plus Online. Wystarczy się zarejestrować, a później logować poprzez podanie numeru telefonu i hasła bądź Plus kodu.

Warto podkreślić, że Plus proponuje lepsze warunki, jeśli dany klient już posiada jakąś usługę czy produkt. Jest to tzw. program smartdom.

Popularne posty