Sposoby na Pożyczkę Studencką

Radzenie sobie ze spłatą pożyczki to nie lada wyczyn, jednak pocieszam się tym, że w podobnej sytuacji jest kilkanaście tysięcy polskich studentów. Jedni zaciągnęli go na studia inni na mieszkanie i wydatki związane z samodzielnym życiem. Jedno jest pewnie niejednemu śni się on po nocy. Postanowiła poeksperymentować i wykorzystać oszczędności. Zamierzam ratę półroczną spłacić jedną wpłatą czy mi się to uda nie wiem, ale co chcę tym osiągnąć? To, że rata kredytu zmniejszy się i teoretycznie powinien skrócić się czas trwania kredytu a wiec i bank powinien naliczyć mi mniejsze odsetki. Łudzę się, być może ale jeśli moje obliczenie są prawidłowe powinno mi to przynieść korzyści.
Dodatkowe oszczędności mogą płynąć z dzielenia się kosztem wynajmu mieszkania, taniego stołowania czy pracy dorywczej. Ja chwytam się każdej opcji dlatego szukam lokatora co prawda do stolicy jest trochę daleko ale nie chcę dużo. Zrobiłam też porządki i mam zamiar sprzedać kilka rzeczy. Dodatkowa praca też przynosi mi środki. Przeczytałam gdzieś jeszcze można oszczędzić parę groszy mianowicie, wykonywać potrzebne rzeczy samodzielnie, coś w rodzaju zagospodarowywania śmieci. Z pewnością wodziliście pufy z butelek plastikowych czy opon. Meble z palet też potrafią przykuć uwagę, jednak nie mam ani takich zdolności ani potrzebnych materiałów, zatem pozostaje czekać na obniżkę cen w sklepie.

Popularne posty