Jak pracować wydajniej

Na początku pojawiły się porady na temat nauki, dzisiaj porady odnośnie wydajności pracy.
Po pierwsze kawa, nie ważne sypana, rozpuszczalna z ekspresu jaką chcecie byle Wam pomagała doładować akumulatorki. Ponoć najwięcej kofeiny jest w kawie zielonej! Bogata w antyoksydanty, zielona a jak wiadomo co zielone do zdrowe. Idąc tą drogą ponoć skuteczna w walce z nadwagą.
Po kawie ustalamy priorytety, co ważne co mniej ważne a co trafia do tzw. „szuflady bez dna”,
i nigdy się nie odnajdzie. Wiem co mówię miałam praktyki w urzędzie i każda pani urzędniczka miała taką szufladę.
Zero tolerancji dla prokrastynacji, z niczym ważnym nie zwlekamy. Tylko zabieramy się do roboty. Koncentracja, niech nic Cię nie rozprasza, skup się na jednym zadaniu. Łatwiej mają Ci, u których rozwinęła się cecha podzielności uwagi pomimo tego lepiej nie odrywać się od zadania. Problem pojawia się wówczas gdy nasza praca wymaga kontaktu z klientem, a ten dzwoni i czegoś chce, wiadomo „klient nasz Pan” od zadania trzeba się oderwać.

Pamiętaj o krótkich przerwach, te pomagają zebrać myśli, dodatkowo są bardzo pożyteczne dla oczu jeśli pracujesz przed komputerem. Nie musisz nie odbieraj telefonu, maila, nie włączaj komunikatorów zawsze może natrafić się ktoś kto będzie chciał pogadać., Ty przecież nie masz czasu więc po co dawać się skusić.
Nie dajcie się oderwać od pracy!

Popularne posty