Jak pracować wydajniej
Na początku pojawiły
się porady na temat nauki, dzisiaj porady odnośnie wydajności
pracy.
Po pierwsze kawa, nie
ważne sypana, rozpuszczalna z ekspresu jaką chcecie byle Wam
pomagała doładować akumulatorki. Ponoć najwięcej kofeiny jest w
kawie zielonej! Bogata w antyoksydanty, zielona a jak wiadomo co
zielone do zdrowe. Idąc tą drogą ponoć skuteczna w walce z
nadwagą.
Po kawie ustalamy
priorytety, co ważne co mniej ważne a co trafia do tzw. „szuflady
bez dna”,
i nigdy się nie odnajdzie. Wiem co mówię miałam praktyki w urzędzie i każda pani urzędniczka miała taką szufladę.
i nigdy się nie odnajdzie. Wiem co mówię miałam praktyki w urzędzie i każda pani urzędniczka miała taką szufladę.
Zero tolerancji dla
prokrastynacji, z niczym ważnym nie zwlekamy. Tylko zabieramy się
do roboty. Koncentracja, niech nic Cię nie rozprasza, skup się na
jednym zadaniu. Łatwiej mają Ci, u których rozwinęła się cecha
podzielności uwagi pomimo tego lepiej nie odrywać się od zadania.
Problem pojawia się wówczas gdy nasza praca wymaga kontaktu z
klientem, a ten dzwoni i czegoś chce, wiadomo „klient nasz Pan”
od zadania trzeba się oderwać.
Pamiętaj o krótkich
przerwach, te pomagają zebrać myśli, dodatkowo są bardzo
pożyteczne dla oczu jeśli pracujesz przed komputerem. Nie musisz
nie odbieraj telefonu, maila, nie włączaj komunikatorów zawsze
może natrafić się ktoś kto będzie chciał pogadać., Ty przecież
nie masz czasu więc po co dawać się skusić.
Nie dajcie się oderwać od pracy!