Tanie sprzątanie !

Jak spędziłam weekend? Na sprzątaniu. Chcecie wiedzieć jak tanio wypucować domek po babci? Otóż przyda się wszystko, ocet i ciepła woda są idealne do okien, a zamiast papierowych ręczników stara gazeta, albo lepiej – rajstopy, w których poszło oczko. 
Z braku laku można wykorzystać wszystko, a co szkodzi spróbować. Kolejną rada jaką wyczytałam w babskiej gazecie był pozbycie się zapachów, i tak by uchronić się przed zaparowanymi szybami należy do wody dodać kilka kropel amoniaku.
Tak, po pracowitym weekendzie mogę podzielić się kilkoma sposobami na tanie sprzątanie. Z szafy wydobywa się przykry zapach? Pomocna będzie stara skarpeta. Wyczytałam gdzieś aby nafaszerować ją suchymi ziołami, albo sodą oczyszczoną bądź ryżem, bo ten chłonie wilgoć w sumie nie szkodzi spróbować więc wsadziłam wszystko zamiast suchych ziół dałam herbaty, już po kilku dniach było widać różnicę. 
Muszę sobie jakoś radzić zanim będzie minie stać na remont. Wracając do octu świetnie sprawdza się do szorowania łazienki jak i kuchni. Brudne szklanki czy kawowy ekspres wyczyścił od razu, jednak zanim znów zaparzymy kawę zalecam odczekać aby ulotnił się zapach octu, potem dowiedziałam się, że dobry do tego jest też proszek do pieczenia. Postawmy więc na tanie i ekologiczne rozwiązania.

Popularne posty