Oszczędzanie na studiach

Trudno nie wydać pieniędzy kiedy wszyscy w około chwalą się nowymi telefonami, które de faco służą im jedynie do komunikowania się z Internetem podczas egzaminu. Tak im dalej sięga technologia tym dalej sięgają umysły studentów w wymyślaniu technik ściągania. Kupić nie kupić, jak kupię to wypłaci się czy nie no w końcu jak się uczę na egzaminy. Nie potrzebuję telefonu by przepisywać z niego informacji, do tej pory mój system uczenia się zdawał egzamin więc dlaczego mam z niego rezygnować. 

Ile kosztuje telefon, taki super dotykowy telefon to nawet i ponad 2000 tysiące. Te nauczycieli to nerwowe a te dzieci niby takie niegrzeczne ale w domu nie umiały się pożalić co i jak tylko bo panie się pogniewa, że to aż tyle trwało, że nikt nie słyszał i nic nie wiedział, to jest okropne przecież. Ale tak jest że czasem ci co się nienadaną na dane miejsce na nim są. Nie wiem co mnie czeka nie spodziewałam się tego konkursu, ale wyszło jak wyszło poszło i teraz czekam, boję się iść jeszcze po tym poniedziałku mam mieszane uczucia i nawet nie wiem czy chcę tam iść. Może moja przyszłość jest tu w energii jak nie ma kto to nie ma kto, zobaczymy co dalej. Zobaczę w urzędzie miejskim ale nie wróżę sobie sukcesu, może się uda może nie, nie wiem dlaczego po średniej szukają, nikt nic już nie wie, ci nie dają jeszcze dwadzieścia minut, ostatnio chyba jakoś to było że dali na ostatnią chwilę. Nie dokładnie pamiętam ale denerwuje mnie to czekanie nawet w pewnej chwili nie chcę tam iść tak myślę, nie wiem co dalej nic już nie wiem jeśli to jest tamta to nawet bym się zdziwiła, że jej nie wezmą.

Popularne posty